الجمعة 18 أكتوبر 2024

رواية سماء الأيهم كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ريتال أحمد

انت في الصفحة 1 من 10 صفحات

موقع أيام نيوز

و في ليالي نوفمبر البارد كانت قاعده بطلتنا الجميله و هي ماسكه كوبايه و قاعده تشرب منها بخفه علشان فجاه تكح جامد اوي و تشرق لما يظهر لها فيديو لي شخصيه شهيره على التطبيق الذي يدعي ب التيك توك .. .
سماء كح كح كح و بعد كده هديت شويه و اخدت نفسها و هي لسه موقفه على نفس الفيديو لي نفس الشخص و تقول لي نفسها . ي لهوي بقي ي جدعان هوا فيه ايه مكنش مجرد واحد مشهور و عامله ليه فولو الله بقى. هوا ايه الي بيحصل ليا ده اول م اشوفوا منزل فيديو ولا يظهري فيديو يوه بقى و ابتسمت ابتسامه خفيفه زينت وشها الي أشبه بقطعه القمر و بدأت تتفرج على الفيديو الي متتعداش مدته ال ١٥ ثانيه اصلا و بعد كده دخلت على الصفحه الخاص بيه و فضلت تقلب في فيديوهاته الي حفظتها من كتر ما شافتها مليون مره و بعد كده انتبهت بانو غير الوصف و حاطط لينك  و من دون م تحس لقت نفسها مبسوطه اوي و بتضحك و بي سرعه دخلت و عملت فولو و اټصدمت انو عندو حساب انسجام من زمان و هي لسه على علم من ثواني معدوده فضلت تتفرج على كل صوره و فضلت تعمل لايكز كتير اوي على كل حاجه مسبتش حاجه الا و عملت عليها لايك و بعد مده من الوقت الي عدا عليها و هي قاعده بس تتفرج عليه و تعمل لايك قالت لي نفسها ي خړابي .. ايه الحلاوه دي ي جدعان يلهوي طويل و قمر ده ايه ده ايه ده لا لا انا لازم افتح معاه اي كلام ..و لكن سرعان م تحوت ملامح حماسها و فرحتها الي حزن و تمتمت إلى نفسها قائله بس هوا مشهور استحاله يعبرني يوهههههه طب اعمل ايه انا الوقت بقى يعني . و هي تائه في بحر تفكيرها ضغط على الزر لرئيه الحاله الخاصه به لي تبتسم من دون وعي مره اخرى و يلفت انتباهها. سماء لي نفسها ايه ده ده بيحط كل الاستوريز الي الفانز بيعملوها ليه اممممم انزلوا استوري عندي طب ولا اعمل ايه يوه ده انا حسابي برايفت اصلا و في وسط م هي بتفكر هتعمل ايه لقت حد بيقتحم الغرفه و هو بيقول .

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
انت ي بت لسه صاحيه بتهببي ايه 
سماء و الله والله ي ماما هنام الوقتي اهو .
والدتها و تدعى هند طب نامي ي سماء ي بنتي علشان تلحقي تشبعي نوم بدل م تقومي شبه المقتوله و انت راحه الجامعه الصبح .
تعالت ضحكات سماء و من ثم هتفت والله ي ست الوالده هنام اهو بس شغلي الدفايه و انت خارجه كده ربنا يخليكي ي رب 
هند بضحك على ابنتها المشاكسه و مالو اهو يختي يلا نامي ي حبيبتي تصبحي على خير .
سماء بابتسامه جميله و انت من اهل الخير ي قمر انتي .
بصت سماء على التلفون بابتسامه و قالت لي نفسها امممممم اسمو حلو ايهم . يلا هقوم انا ادخل الحمام و انام . و ابتسمت و قفلت الفون و قامت دخلت الحمام و بعد كده راحت على سريرها تنام ب عمق و ثبات .
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
امافي مكان تاني و كان قاعد مشهورنا مع صاحبه ادهم و اسد الي خرج معاهم بعد الحاح كتير جدا من ادهم انو يوافق على الخروج معاهمكان قاعدين التلاته في كافي ملك لي ايهم و كان مفضي الكافي و مفيش غير ايهم و ادهم و اسد و ايهم مشغل اغاني مطربه المفضل و الي هوا عمرو دياب و قاعد يغني بصوت عالي و شاركه الغنى ادهم أما اسد ف بص عليه بضيق و بعد كده اتكلم .
اسد م تتطفي الزفت ده بقى و تتهد شويه انت و هوا .
ايهم برفع حاجب جرا ايه يسطا هوا مين الزفت كده لمؤغزه علشان مزعلكش 
ادهم في اي ي عم ايهم قصدوا السماعات دي نطفيها و راح ادهم طفى الاغاني و رجع قعد و قال .جرا ايه يعم ايهم هوا انت يسطا اخدتنا الكافيه بتاعك علشان تقعدنا كدا و خلاص من غير م نشرب .
ايهم بضحك في ايه ي ابني م انت لسه شارب الله 
ادهم لا يسطا بقولك ايه احنا في الشتا و الشتا بيجوع معروفه دي ف اتفضل اكلنا.
اسد م تبطلوا شغل عيال بقى و تركزو ايه رايكم مش احسن حتى .
ايهم أنجز عاوز ايه .
ادهم كلنا سامعين ي خويا يلا لخص عاوز ايه .
اسد بضيق م تبطلوا هزار علشان عاوز اكلمك بجد بقي شويه ! اسمع انت و هوا انتم عاجبكم حياتكم كده 
ايهم و انا ملها حياتي
بقي 
اسد مالها انك عاطل !
ايهم بضيق و

انت في الصفحة 1 من 10 صفحات